30 Dagar.

Dag 07 - Min bästa vän.

egentligen har jag ingen bästa vän, jag har många bra vänner. men sen om någon är bättre eller sämre än den andra det spelar mig ingen roll, jag har mina vänner och jag vet vilka dom är! :) men tänkte ändå presentera en av dom nu.


Johanna Simonsson föddes den 6 juli 1983. har inte känt henne hela livet, men har haft henne runt mig många år. har alltid hängt med hennes systrar som är lika gamla som jag. så man har många minnen med henne. bland annat dom gångerna man kom hem till dom och vi skulle iväg till skolan, då hon stod framför spegeln med borsten i handen och sjöng med till många av shebangs låtar. det är nog säkert saker som hon inte vill minnas men som alla andra kommer ihåg. :)

även om vi inte umgås varje dag, så hörs vi iaf varje. vi ringer varandra hela dagarna. vi kan snacka i flera timmar, fast det kan även vara tyst i flera minuter. vi är väldigt lika varandra på många sätt, men sen är vi som natt och dag många gånger. haha, hon har ett temprament som kan explodera när som hellst. men andra gånger kan hon låta stora saker rinna av henne som vatten. så ibland vet man inte riktigt hur hon har tänkt sig. :P haha ^

men hon betyder mkt, och hon finns alltid där.



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback