Mitt Liv.

julafton 2010.

dagen började med att jag vaknade halv 7, HALV 7 fattar ni? :O det är inte roligt, men jag såg sista avsnittet på julkalendern, och den var ganska bra. såg aldrig hela. ^

drog till moster när klockan började närma sig 10, jag kom dit först. vilket var oväntat, men sen kom jag på vad jag hade med för folk att göra. haha.. drog därifrån runt halv 12, för att hämta upp morsan. tomten kom ju även dit, och lilla hugo var lite rädd.



drog hem till mormor sen för att fortsätta äta, och det var ju inte så roligt. :P haha, men sen vart det lite klappar, och jag var riktigt nöjd med dom alla. absolut! Tack.. :)



och efter det var det bara vidare till pappa för att äta ännu mer, och då var min mage full. inte roligt, men ändå käkade jag så jag inte viste vad jag hette. haha, och även där fick jag skit bra julklappar. tack! :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback