Mitt Liv.

söndag - trååkigt.

igår vart man väckt av johanna två gånger. :P haha, först var klockan halv 9, och hon ringde. efter det gick jag och la mig igen, och då ringer hon igen vid halv 12. haha, sen kunde jag inte sova mer, men klev inte upp fören klockan var halv 2 eller nått sånt. :P tvättade en maskin och klädde på mig, så drog jag till josse.

wermé, tobbe och gertan kom oxå, och så käkade vi tacos, och kollade på trollkarlens lärling. sen när den var klar så slog grabbarna igång NHL 11. och dom var mer vilda än tama. heelst galna. :P sen när klockan var runt 12 körde jag iväg dom på krogen och drog hem och la mig. :)

idag vaknade man av ett sms, där det stod "vaken?" johanna tänkte va snäll, så hon frågade innan. :P och vist fan vaknade man av det. haha.. men har inte gått och lagt mig än.. utan jag ska allt vara vaken.. kollar nu på csi miami. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback