Mitt Liv.

städade ur sandras andra lya igår.

igår vart det en städ dag hemma hos sandra, eller ja. i hennes förra lya. och fy fan vilken dag säger jag bara. jag skulle ta mig an spisen och heela skiten rasa ihop. jag ska aldrig mer ge mig in i något sånt. det vart bara jobbigt mot slutet. men sandra fick ihop den efter många om och men. och under tiden jag höll på och bråka med spisen så höll johanna på med fönstrena och dom ville inte heller som hon ville. :P haha ^ vattnet frös till is innan hon hann få bort det. (",) haha..

hugo stod och lekte med kranen i köket så det var vatten överallt. :P

sen så vart köket klart och jag gick vidare till badrummet. =/ haha, aldrig mer det heller. fy fan va äckligt det är alltså. haha, :P det luktade fitta och såg äckligt ut. men det vart oxå klart efter ett tag. ^ johanna var ner och grävde med händerna i avloppet. haha.. duktig flicka. :P



 




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback