Mitt Liv.

terror på elm street.

igär när perra kom hem vart det pizza för deras del, jag var så jäävla mätt av morsans köttbullar, så jag orkade inte. =/ haha.. och så drog vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer. men jag var bara med och såg två. den nya terror på elmstreet. haha.. och jag är ju så rolig, jag är ju skit rädd under sånna filmer, men jag ska ändå se dom alla. jag fattar inte varför. :P haha ^ sen efter den så blev det streetdance. den nya. den var helt okej. trodde den skulle vara bättre än va den va.

när jag kom hem så slog jag ner huvudet på kudden och sov som en gris. tills jag vaknade vid 4 och var törstig. :P haha ^ som vanligt..

idag blire nog en vända till falun och borlänge. :P lager 157, och sen elgiganten eller onoff, eller båda. :P haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback