Mitt Liv.

Back at work. (dag sju)

Yeah. Jag har väl kanske vart här sen klockan 7, men har inte kunna skrivit fören nu. :) För imorse var fakturorna verkligen inte att leka med. =/ Dom var vildare än vanligt, och massa jag aldrig sett. haha..

Har nyss vart uppe och fikat, och det var gott kan jag lova. Med tanke på att jag var lite hungrig! =) Haha, men nu har jag fått mig en smörgås i magen, och jag är nöjd. :P haha ^

Nu kom dock Karin hit och satt mig i lite arbete. Alla fakturor som jag vanligtvis skickar till henne, ska inte hon ha mer, utan det är Barbro som ska ha dom. Så jag satt mig ner och ändrade namn på alla som skulle gått till Karin. :P Haha, snacka om arbete, med tanke på att dagens fakturor bestod av 50 % till Karin, nästan. (A) Haha

Får la se om vi ska göra ett nytt försök till att fota Johanna idag. Om man orkar! Det är ju bara det de hänger på. :P haha, jag är så lat.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback