Mitt Liv.

En egen bil..

.. skulle inte sitta helt fel sånna här dagar! Ibland blir jag bara så trött. Men det är väl så livet är, det kan inte gå som man vill hela tiden. Satt på blocket innan och kollade lite. Så jag och pappa ska fortsätta kolla lite imorgonbitti, då vi kommer till jobbet. :)

Ligger fortfarande i sängen men nu kollar jag på The Vampire Diaries. :) Det är ju heelt underbart, synd bara att jag sett alla avsnitt som går just nu på TV:n ;P haha..

Imon är det tydligen fest som gäller, så får väl se hur det blir med det. Har ju ingen bil.


Comments
maria säger:

sv: ohja! en favorit för mig :) men The Vampire Diaries är också grymt bra!

Postat: - URL/Blogg: http://sloarez.blogg.se/



Jeanette säger:

Jag köpte precis en toyota yaris - dem är jättebra! Är billiga, drar lite bensin, håller skitbra och är otroligt billiga att försäkra.



Ett annat tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

Postat: - URL/Blogg: http://gratistokig.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback