Mitt Liv.

En varm dusch.

Den satt fint kan jag lova, känner mig som en helt ny människa. :) Och det är väl aldrig helt fel? Tycker iaf inte jag, sen finns det väl sånna som vill gå omkring lortiga. :P haha, men jag är då inte en av dom iaf.

Innan duschen så började jag och morsan att kolla på filmen Flickan. Hon somnade, och jag gick in till datorn, så den kommer inte så högt upp på min bästa film-lista. =/ Haha, men finns säkert folk som gillar sånna filmer med. :P

Sitter nu här och sneglar lite på Baywatch. :) haha, alltid lika bra ju. Snart klart med första säsongen. Ikväll tänkte jag avsluta dagen med Aladdin :D haha, har båda två hemma nu. :) Sen har jag även hela Pellesvanslös julkalender. ;P haha ^ Så den blir det nån dag med. Haha



Finns fyra regler här i livet:
♥ Säg aldrig emot.
♥ Stirra aldrig tillbaka.
♥ Sitt alltid kvar.
♥ Gola aldrig.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback