Mitt Liv.

Fredag, bästa dagen på veckan.

Så sköönt med fredag. :)

Igår satt jag och kollade på en bil på blocket som jag ska ringa Marcus om. Så han får kolla lite mer på. :P haha, han kan ju lite mer än dom flesta andra jag känner. (A) haha, och är seriös oxå. Får la se när Sandra vaknar då hon hör av sig. Annars ringer jag henne efter mötet.

Om en halv timme är det fika, sen efter det är det personal möte, som jag ska kila iväg på. Det är faktiskt ganska intressant för en som inte är så insatt, man får läsa sig mkt av företaget. Och det är kul. :)

När jag slutar ska jag hem och duscha, sen kör morsan mig till Sara. Och då blire väl lite förpartaj där, sen drar vi vidare på fest. :) Kan bli ganska kul faktiskt då jag inte är iväg så mkt på sånt mer. Man börjar ju växa ifrån de där en aning. ;) haha..

Jag är hungrig som fan, och i morse orkade jag fan inte ens bre en macka. (A) haha, så jag var upp och köpte en lite smörgås. Och mat, det fick bli en maträtt! (A) haha, snacka om lat. Men när det är fredag så får man vara det.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback