Mitt Liv.

Godmorgon.

Igår kväll när Therese slutade hämtade hon upp mig. Och vi drog en vända upp till Hammarbacken. Hon skulle lämna Härman åt sin morsa. :P haha, sjuukaste jag varit med om. Men ah, hoppas han bubblar idag med. :P haha.

Sen drog vi och hämtade upp Sara och Andreas. Det blev några vändor över stan, innan vi drog till Bärget. :) Sen körde jag när vi kom tillbaka in till stan, och lyckades köra fast (A) haha. Så dom skulle putta bort mig, då drog Andreas en rejäl volt. :P haha. Sen drog vi till SMB och körde hem dom där två mupparna. Haha.. Men det var en trevlig kväll.

Idag vet jag inte nå va jag ska göra, Sara skulle höra av sig senare. Får la se om hon gör det (A) haha.

Just nu ligger jag iaf i sängen och glor på Gossip Girl, och installerar PhotoShop CS4 =D Konooon.. <3


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback