Mitt Liv.

Haha, denna helgen har vart heelt sjuuk.

Igår när Therese slutade så började det ju bra. :P Haha, hon fick inte igång bilen. Så det var bara för hennes mamma att hämta henne. Men sen var hon ner och hämtade upp den, och jag drog med henne ut på en vända så den fick gå lite. Sen dorg jag hem med bilen till mig, och hon hem till sig för att duscha. Sen drog jag och hämtade henne.

Vi fortsatte färden hem till familjen annorlunda, dvs Sara. :) Det är alltid lika trevligt hemma hos dom. Det är en avslappnad stämning, man kan vara sig själv! Det gillar jag. haha ^

Iaf så kollade vi på Melodifestivalen, och sen började vi spela TP, Team Maggan mot The Boys. Och ja, mitt namn vart ju neddraget i skiten då vi förlorade ganska stort :P haha ^ Sen hamnade vi alla i köket och vi satt och snackade. Sen fick Tony nå frispel och drog en liten visa tillsammans med hans pappa :P haha..

Klockan var nog runt halv 2 när vi kom hem. Och det var ju inte liiite snö ute :O haha.. Heelt sjuukt måste jag säga. Så här mkt snö har jag inte sett under alla år jag har levt.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback