Mitt Liv.

Haha, va ska man säga om gårdagen?

Finns nog egentligen bara ett ord: SJUK! Men fan, man kan uttrycka sig på flera sätt. :P haha ^ Jag var helt hes i halsen när vi hade släppt av Sara och Andreas. Men tillbaka från början. :P

Efter att jag och Therese hade spelat på discot så drog jag hem, och vänta på att hon skulle komma tillbaka och hämta upp mig. Sen drog vi en vända till bärget, och kikade lite. Så vi fick tiden att gå. :) haha. Sen drog vi hem till Sara. Där var det ju OS (som jag dissa för nån dag sen) för fulla muggar. Och alla satt bänkade framför TV:n :P haha ^^ Så vi brudar drog upp på Saras rum, och där började jag gå lös på allt. :P haha, tillslut hittade jag en mobil-laddare, var av det är den jag kastat på Therese (bilden i inlägget under). Men var absolut inte meningen att jag skulle skada henne, men en olycka händer så lätt :P haha

Sen iaf så packade vi in packet och drog in till stan. Ringde Rikard och hörde vart han var, så vi träffades på Classons, och snackade lite. Han var ju uppenbarligen personlig assistent igår. :) haha, han bil började koka, och så försökte han ryka in hela stan tror jag. :P haha ^ Sen kom den där Robin och trodde han kände oss :P haha ^ Det är kul med folk som inte fattar. (A) haha

Haha, tror Andreas vart riktigt skrämd igår, han sa det bara var nötter runt om honom :P Haha, men man kan inte bete sig bra från början, och sen visa sitt rätta jag :P Man måste dra på stort på en gång (A) haha..



Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback