Mitt Liv.

Hemma en vända.

Kom hem typ halv 6. :) Och då hade jag kört iväg Sara till folkan. För hon hade nån skol grej där. Sen åkte jag hem och duschade, och käkade. Gjorde matlåda..

Ska hämta upp Sara runt 8. För då ville hon hem, så det är klart man ställer upp. Speciellt när det gäller skolan, då hon inte är där så mkt. :P haha..

Imon är det jobbet igen som gäller, men jag tänker inte gå upp lika tidigt som jag gick upp idag. Utan nu vet jag att bilen kommer starta, nu är det bara för den att göra det. Annars ska jag spränga den. :P Har inte tid med massa skit. ^ Haha..

Nej, nu ska jag kolla runt lite..

Comments
Design-Topia säger:

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

Postat: - URL/Blogg: http://designtopia.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback