Mitt Liv.

Kalla äckel väder.

Detta väder är fan inte kul. Solen lyser och det blir kallare och kallare. =/ Det ska ju tydligen komma mer snö än vad det har kommit. Och det är fan inte kul. Tänk en varm sommardag då man kan sitta ute med sina polare i det sköna gräset, eller varför inte spela lite vollyboll kanske? Hur mysigt vore det inte? Blir så trött på snö. haha.. Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka så här. :P

Efter jobbet ska jag hem till Sara en vända, glömde lämna tillbaka USB-minnet när jag var där i söndags kväll. Och det låg kvar i jackan som tur var. :) Så jag kan åka upp till henne när jag slutar. om bilen vill starta, men det tror jag väl. Den startade i morse utan problem.

Lunch om 40 minuter. Sen kommer Kalle och hämtar posten. :)

Ska kolla lite bloggar nu. C YA


Comments
Jazmin säger:

Det här Vintern har varit riktigt kall tycker jag med, längtar till sommar ! :/ Fin Blogg :)

Postat: - URL/Blogg: http://jazzos.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback