Mitt Liv.

Lill lördagen igår.

Och inte fan behöver man alkohol för att bli helt trött, eller behöver ha kul. Bara umgås med tre grabbar som egentligen inte har så mkt innanför skallen. :P Men fan så kul jag hade igår! :) Och det har jag, Sara, Andreas, Johan och Sebastian att tacka. :) Haha..

Vi skulle åka till persbo skola, och fan så mkt snö det var just där då. =/ Haha, och Johan var livrädd (A) Det var ganska intressant att se, med tanke på att han är så matcho annars :P haha ^ Men vi drog nån vända över stan, och vidare till Bärget. Sen körde jag hem dom, jag var väl hemma typ 20 över 12 eller nått, stupade i fallet. :P haha ^

Nu sitter jag på jobbet igen, och posten har inte kommit. Så ska kila ut och röka! C YA


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback