Mitt Liv.

Maten är nere.

Idag hade pappa med sig mat åt mig, så jag fick hans köttfärssås med svamp i, det skulle aldrig komma på tal hemma hos mamma. :P haha, så det är inte ens någon idé att lägga fram det förslaget. (A) Så när jag öppnade den byttan, så var det precis som att han hade satt sig på den, och dragit silvertejp runt den. :P haha, så mkt mat var det i. Jag hade klarat mig på den där tills jag dog om jag hade velat. =P

Ringde till morsan och hörde om jag fått nå papper i brevlådan, och det hade jag. Så man kan ju bara hoppas på att det är mina linser, så ska jag trycka i dom i ögat imon innan jag drar till jobbet, om jag får i dom. :P haha ^ men man måste prova för att veta. + att dom var skiit snygga. :) haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback