Mitt Liv.

Mätt som en plätt.

Nu har jag nyss ätit, och det var lika gott som vanligt. Och så är jag mätt som fan. =/ Inte alla som blir det varje dag. Tänk barnen i afrika som får tugga på samma ben varje dag. :P haha.. Men vem orkar tänka så varje gång? :P

Nu har iag Kalle vart och hämtat posten, och kom med lite paket samtidigt som jag har vart ut med. :)

Fick lunch timmen att gå lite fortare idag iaf, jag och Maj-Britt satt och diskuterade våldtäcktsmän. Och jag har en personlig åsikt. Och sånna som blir dömda under starka bevis, borde fan inte få leva. =/ Varför ska dom få det? Speciellt inte sånna som har gett sig på barn. Jag tycker det är fel. Dom har ju taget hela deras barndom genom deras handlingar. usch. vilka äckel!

Sitter och lyssnar på lite musik nu, ska kolla om bloggarna har uppdaterat! =)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback