Skriverier.

Messing with my brain.

Throwing out the blame when you know it ain't my fault.
Messing with my brain when you want to see me fall.
There may come a time when I don't bother you at all.


Folk kan inte sätta sig på mig, hur mkt dom än försöker. Det finns inget dom kan säga som gör att jag tar åt mig. Inte längre, det fanns det förut. När jag var mindre, men efter det, så har jag lärt mig hur man gör när man stänger av örona. Eller bara ignorerar, för jag vet att det är det som tar hårdast.

Och folk som ändå försöker sig på de, dom får ju bara lite extra skit tillbaka. Och det har jag sagt till flera människor, att ger dom sig på mig, så får dom dubbelt tillbaka, och jag har aldrig skojat när jag sagt det. Utan det har bara hänt. Har nån kastat ett glas vatten på mig, så har jag kastat tillbaka en hink. Inte mer än rätt, när jag från början varnade personen.

Jag är ingen människa man kan slå på och sen tro att man kan bara gå där ifrån. Nej nej, jag ger en riktigt fight tillbaka. Och det är jag stolt över att jag klarar av. Det är många människor runt omkring mig som bara sitter hemma och muttrar om hur andra människor är. Men fan, säg det till dom. Och inte till mig. Eller? Frågar folk vad jag tycker om dom, ska dom ju sen inte gå där ifrån med tårar i ögona, utan vill dom veta får dom vara beredda på det mesta. Jag är inte den som säger nått bara för att sanningen kunde såra. Det är bara fjollor som gör så. Dom som vänder kappan efter vinden. Man kan ju bli att frysa. ;)

En annan kategiro för människor är väl sånna som kan sitta framför datorn eller mobilen och säga va dom vill. När när man vill konfrontera dom, så kommer dom med massa undanflykter. HAHA, feeegis! Det är fan det enda jag kan säga om sånna. Man ska inte vara så jäävla uppkäftig när man inte kan se er.


Det är ungifär som scenen i Snabba Cash. Då en brat sitter och snackar om tre olika människor! ;P

Den första det är han som ALDRIG tar av sig skorna. Skiter i vad andra tycker, och gör som han vill. Han tar lite extra plats, visar att ingen kan sätta sig på honom. (Det är en bra människa enligt mig, vågar leva sitt eget liv. Än sånna som är rädda att göra bort sig!)

Den andra är han som kollar hur alla andra gör, lite feg av sig att göra fel. (Här har vi han som jag inte gillar.)

Den tredje är han som ALLTID tar av sig skona. Han är lite små äcklig så där, lämnar massa snigelspår efter sig. (Har väl egentligen inte så mkt att säga om honom.)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback