Mitt Liv.

Mmmh, gooott!

Körde iväg pappa halv 2 till SMB, och sen drog jag hem till Sara en vända. :) Hon och Camilla satt och vrålade vid datorn. :P haha, eller ja. Dom sjöng! ^ Det är väl så man kallar det nu för tiden (A) haha ^ Var iaf kvar där en timme om inte mer. Men nu när jag kom hem så stod maten klar, bara kasta in den lite i micron :) Mammas goda kycklingpaj! <3 Det är ju bland det godaste som finns. Haha..

Får la se va som händer senare ikväll, jag vill iaf se Melodifestivalen. Kan bli svårt att slå Eric Saade. :P haha ^ Men vi får se vad tiden visar. Just nu ska jag iaf kasta mig i sängen och slå på avnitt 15-17, 7:de säsongen av One Tree Hill. :)

Lägger in en bild på Eric.


Lånad av: http://www.ericsaade.com/


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback