Mitt Liv.

Nu är det fredagsmyyyys.

.. om det så är det sista jag gör! (8)

Igår när jag slutade så var jag hem till Sara en vända, var trevligt att träffa henne igen. :) Sen var även Andreas där. Var där i drygt 1 ½ timme. Sen drog jag mig hem över. :) Och ja, kopplade in mitt förbannade jäävla TV spel. :O Varför gjorde jag det? Jag blir ju bara galen när jag inte klarar av banan. :O Det är ju nå fel. Oscar satt ju och spelade, så jag vart sugen på det. Men aldrig mer. :O haha. Säger jag nu, sen när jag kommer hem blire till att poppa musik, och lira lite. :) haha

Nu har jag vart iväg på fika. :P haha. Inlägget vart aldrig postat före. men ah, nu åker det iväg! :P


Comments
Marielle säger:

Hej Hej! :) Provar igen.

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback