Mitt Liv.

Nu är jag hemma.

Nu har jag kommit ur duschen. Och det var det skönaste jag har gjort på den dagen jag minns. :P Haha.. Helt sjuukt hur en dusch kan förändra ens liv. (A) haha.

Idag har det vart en inte så jobbig dag, men jag har ju kännt av det. Rök-suget. Och det var inte kul, tillslut var jag tvungen att bara gå ut, så jag fick känna på den där luften som finns ute. :P Haha, annars sitter jag ju bara inne på kontoret. =P haha

Ska kolla igenom min kamera väska nu, och se om jag har med mig allt för att senare dra till Johanna.. Ska kolla lite i instruktionsboken med. :P Haha.. ^^


Comments
PinkNation säger:

Sv; Det är som här ungefär :) Jag har samma iaf.

Postat: - URL/Blogg: http://pinknation.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback