Mitt Liv.

Ny dag, Tisdag!

Imorse när jag vaknade hade jag lätt kunna sova 5 timmar till. =/ Men det fick jag ju inte, så det var bara kliva upp. Och vem sitter inte uppe då? Jo, morsan, och hon ska va ledig! ;P haha, det är ju då man ska vila ut. haha, ^

Idag var det enbart en faktura jag behövde hjälp med, så duktig jag är. Annars brukar det vara hundra typ. :P haha ^ Men imorse gick det strålande. haha, :P Förutom dom där jäävla SSAB fakturorna, dom vill inte som jag vill. :O

Idag efter jobbet ska nog både jag och min mor hem till Frasse och Annalena, har lite saker åt Sofia, men nu på ett bra tag tror jag inte hon får nå mer. =P Har ju rensat ut alla mina lådor och skåp. (A) Haha..

Egentligen har jag inte så mkt mer att skriva, så jag skiter i det! :P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback