Mitt Liv.

Ont i skallen.

Efter att jag och Therese hade vart ute och handlat drog vi hem till mig, och kollade på Wallander - Luftslottet. En av dom gamla då Johanna är med, och dom är ganska bra faktiskt, men jag måste säga att dom som kommer nu, en efter en är mkt bättre. :) haha ^

Inne på dollar då. Va fan var det liksom som hände? Allt gick så fort, och kanske var där jag fick ont i skallen. :P haha ^ Eller va säger du Therese? Att den där stackars Dahlin inte ens kan hälsa, då är det nått tragiskt med en människa. :O haha ^

Nu ska jag nog ta och lägga mig ner ett tag, och stänga av musiken, som för en gångs skull knappt hörs ur högtalarna. :P Inte varje dag det spelas så här lågt. haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback