Mitt Liv.

Ovako igen.

Kjell ringde nyss och frågade om jag kunde jobba Ons-Fredag. :) Och det är klart man säger ja. Pengar är det något vi alla behöver för att överleva i dagens samhälle. :P haha..

Fy fan va jobbigt det är att jag har rivit ut alla filmer. :O haha, varför skulle jag göra det? Men nu är det gjort, och jag är snart klar iaf. Men vet inte riktigt hur jag ska ställa in dom, alla som hör ihop med varandra ska ju stå bredvid varann. Så det är ju inget att snacka om. :P Så alla Beck filmer är inne nu iaf. Ska byta ut lite fodral på endel. Då dom är trasiga.

Upptäckte ett problem iaf, och det är de att en skiva saknas. :O haha ^

Ska återgå nu.


Comments
IDA säger:

sv: tack!

Postat: - URL/Blogg: http://idawa.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback