Mitt Liv.

Ovakos nionde dag.

Klart som fan jag är på jobbet, har vart här sen strax efter 7. :) Imorse var det fan inte kul att skotta fram bilen, det var snö ÖVERALLT. :O Får det ens komma så här mkt snö? Jag gillar det inte, finns inge bra med snö, sol och varmt året om, ja tack!

Imorse tog jag inte med mig någon dator, för jag tyckte den kunde få vara hemma och vila lite. har tom stängt av den, det brukar inte hända så ofta. Så jag tyckte lite synd om den. :P haha ^ Men ah, när jag kommer hem så lär jag väl starta upp den, får se om den låter lika illa som den brukar. :O Nått är galet på den. haha.

Pappa kommer väl ner snart, så ska vi kila och äta på kiosken. :) Gutti. Det kan man då lungt säga, och det kändes skönt att slippa ta med matlåda. Jag orkar inte springa upp och ner, för att värma lite käk. :P haha ^

Nej, den här dagen har inte vart nå bra. Först höll jag på och leta efter massa papper som jag tappade bort här förra veckan. Och dom hittade jag, men när jag skulle ha fram alla posten.se papper, så var dom borta oxå. Eller ja, till en stund. Sen hitta jag på dom med, men gick inte att skriva ut. =/ Så jag måste ha hjälp av en datagrabb, och det har jag sagt till om för typ 2 timmar sen, men dom har väl så mkt att göra. :P Haha.. Får la se om han dyker upp eller inte. :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback