Mitt Liv.

Rubriker = det värsta jag vet.

Finns inge värre än komma på rubriker till alla inlägg. Speciellt inte om man skriver mellan 5-10 inlägg om dagen. Då har jag ganska dålig fantasi kan jag lova. Med tanke på att alla inlägg innehåller olika saker hela tiden, det är ju aldrig ett specifikt ämne i min blogg. :P haha ^

Imorse när jag vaknade slog jag på Aladdin och kollade klart på den, sen kollade jag på Jafars återkomst. :P haha, så nu har jag plöjt igenom dom två. Sen kollade jag på Camp Rock, med svensk text. Tog en paus där emellan och vandrade för att hämta ut mitt paket, och när jag kom tillbaka hem, slog jag på Final Destination 3D, så jag satt här med sånna 3D-glasögon. Men snacka om att jag fick ont i huvudet av det. Så jag slog av, hade ju redan rett filmen ;P haha ^ Sen ville jag se Camp Rock ige, så jag slog på den med svenskt tal istället. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag hörde vem som hade rösten till Joe Jonas ;P haha, självaste Eric Saade. Lät lite konstigt. Men lika bra va filmen. (A)

Ska ta och vandra ner till Therese sen, när hon har landat på discot! :) Får la se om huvudverken vill ge sig av, eller om den tänker bosätta sig. Men va fan gör det? Den kan ju slå sig ihop med ryggverken. :P haha ^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback