Mitt Liv.

Sista minutrarna av jobb-dagen.

Tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg innan dagen på jobbet är slut! :)

Var nyss uppe och fikade och min fader kollade förbi en vända. Det brukar vara fullt med folk i fikarummet, nu var vi bara tre, två när pappa försvann. :P Han hade lite att göra innan jag drar hem, så då fick han kila. Haha..

Undra sa flundra och klia sig i ögat, varför inte mina kort kommer. Nu har jag väntat i en vecka. Men jag får dom väl nästa vecka eller nått. =/ haha.. Bättre sent än aldrig brukar man ju säga när man kommer försent eller så. Men nu vill jag verkligen ha dom. Haha. Annars hade jag ju inte beställt dom.

När jag kommer hem ska jag kasta in en video. :) haha, kan ju va lite trevligt att se vad som händer i mitt liv. haha.. Eller nått sånt. haha. ^

nej, ska kolla lite på nätet.. Skriver när jag är hemma.


Comments
maria säger:

fin blogg du har :)

Postat: - URL/Blogg: http://sloarez.blogg.se/



johanna säger:

Följa varann på bloglovin?:)

Postat: - URL/Blogg: http://johannalicious.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback