Mitt Liv.

Ska väl snart bädda ner mig.

Eller ja, kanske inte riktigt än. Men snart! Fan ska upp 20 i 7, som vanligt hela denna vecka. :) Haha, ska få återgå till jobbet, och det är väl kul. :) Alltid trevligt med lite extra cash på kontot. Inget man ska klaga över. Och sen är det ju trevligt att göra något om dagarna, med folk som gillar att man är där. :)

Satt och kollade på tre avsnitt av Gossip Girl för ett tag sen. Men hade inga fler sen, så jag slog på andra säsongen av OC. Haha, det var ju ett tag sen. Och den serien är oxå bra. :) Men den börjar bli gammal, och jag kan den utantill. Eftersom jag sett den ett X antal gånger. Man klagar inte. ;P haha, ikväll blire Wallander - Byfånen. Mkt trevligt, men jag kommer somna. :P haha ^

Idag fick jag nå ryck, så jag städade hela mitt rum en gång till. Bytte sängkläder och tvättade de där överdraget till madrassen, bytte gardiner. :) Jag är riktigt duktig. Haha, igår städade jag även garderoben, hittade massa gutt där inne. (A) haha.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback