Mitt Liv.

Slutar jobbet om drygt 3 timmar.

20 minuter hit och dit, var inte hela värden. :P haha.. Ska iaf hem till Sara när jag slutar, tänkte snacka lite skit med henne. :P Är faktiskt inte varje dag man träffar henne, absolut inte som när hon bodde i stan. Och så kanske hon ska flytta ännu längre oxå. Trååkigt kan man ju tycka, jag tycker nått värre. =/ Tur det finns telefon. :P haha ^

haha, läste nyss ett inlägg. Jag kunde inte hålla mig för skratt. helt seröst. Vem fan bryr sig? Du vet att jag vet att du vet att jag läser din blogg, och tvärt om. ;) Så allt för att få fram saker, men en sak ska du ha klart för dig. Hur du än formulerar dina inlägg, så kommer jag aldrig att bry mig. =D Haha..


I Miss U, A !


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback