Mitt Liv.

Snart fika.

Snart är det äntligen frukost som gäller. :) Jag är as hungrig, men det kan ju bero på att klockan börjar bli ganska mkt för mig och min frukost time :P haha, ibland när jag brer ihop mina mackor, så brukar jag tänka tillbaka på frukosten man hade i skolan, fy fan va god den var! Man kunde ju äta hur mkt som hellst när man var där. haha, men tiden räckte inte till så mkt. :P

Igår var Sara med hem, och vi spelade in massa olika filmer, två ligger ute på min blogg, neranför detta inlägg. Haha, så kul vi hade, jag garvade så jag höll på att dö! :O haha ^ Men men, så kan det gå ibland. :P

På Söndag är det fan Alla Mupparnas Dag. Men iår finns det inga muppar, eller jo. Det gör det väl, men vi har delat på oss. Vissa hänger väl fortfarande med varandra, men andra tål dom inte. (A) Måste vara jobbigt de där. Men ah, sånt är livet!

Igår beställde jag ett par linser, :) Kan bli intressant! (A)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback