Mitt Liv.

Tillbaka på jobbet.

Nu är på jag på jobbet igen. Och jag kanlova jag är vaken, höll fan på att frysa ihjäl när jag skulle skrapa rutorna på bilen. =/ Det var sån is att det inte spelade någon roll om skrapa eller inte, den försvann inte. =/ haha ^Och så hade man folk bedvid sig, som hade skrapat sen typ 5 imorse :P haha ^ Så dom fick ju åka när jag kom typ.

Jag kolla på hela Wallander igår, och sen kunde jag fan inte sova. =/ Heelt sjuukt! Jag vart nästan arg på slutet, när jag inte fick ihop ögonen. (A) haha.. ^^

Undra om det kommer mkt post idag, kan det nog göra, brukar komma lite mer en måndag. :) Det får vi ta reda på nu, för nu kliver postis innanför dörren. :) haha

C YA


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback