Mitt Liv.

Tog mig en paus.

Hur fan kan man ha så mkt saker som jag har i den lilla garderoben? Heelt sjuuk vad saker det får plats, men har kastat mkt. Och varje gång jag städar, så gör jag en Sofia kasse. :P Hon blir alltid så glad, men det är ju inte så konstigt, jag är ju hennes idol. :P haha..

Ingen aning om va jag ska göra ikväll, om jag ens blir klar med detta. Haha, eller om jag låter det vara så här, och dra till Sara. Jag vet inte, känns inte så bra mellan oss just nu. Men hoppas kunna lösa det. Jag fick nå utbrott. (A) Ganska ovanligt nu för tiden, och när det väl händer kan den personen få allt över sig. (H) haha. 


Ska ringa morsan och höra om bilen är fri att ta, eller om jag typ har utegångsförbud. (A) haha..  


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback