Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Sasta dagen på Ovako. Iaf för denna gång, men jag kan inte helt sätta det på Love It listan, utan lite måste gå på Hate It listan oxå. För det kommer bli konstigt nu om dagarna att kliva upp utan att klockan ringer, eller att inte ha nått att göra om dagarna. Men skönt ska det bli iaf, få sova lite om dagarna, och kanske inte va så trött på kvällarna. :)

Solglasögon är det bästa jag vet. Äntligen har solen kommit fram så man kan få dra på sig ett par stora, snygga solglasögon utan att folk ska kolla och fundera varför man har på sig dom. :) Samtidigt som dom är snygga så gör dom så att jag inte får ont i huvudet. Perfekt! :)




Linserna jag beställde dom var ju bara skit. Va fan va de för lureri? Haha, pinsammaste jag vart med om, men ah. Dom är ju mina iaf, ska väl se om jag hade fel, eller om dom luras, ska prova dom i alla ljus. (A) haha. Men ah, lite besviken vart jag iaf, för på bilden så ser dom ju ut att vara skit snygga, men när jag fick dom var dom typ genomskilninga.


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback