Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Internet shopping. Är ju så mkt roligare än att springa omkring i affärer. Iaf när det kommer till att handla filmer och sånt. Inte kläder dock! Så jag är glad att det finns. :) Haha, just nu ligger det två beställningar inne. Framkallade lite bilder i större format. Och sen har jag beställt lite filmer, nästa gång jag ens tänker tanken, kanske jag ska ta och köpa mig ett till DVD-ställ. :P

Lazee - Calling Out. Hans nya låt är ju heelt underbar, och jag måste säga att det han gör för BRIS är otroligt bra gjort av honom. Samtidigt som han skickar ut en bra låt, får han bra respons tillbaka, för det han gör för BRIS. :)




Folk som inte svarar i telefon. Det är bland det vääärsta jag vet, folk som inte kan svara när man ringer. Finns det nå värre eller? Man ringer och ringer, och ingen svarar. Eller minst ringer upp, eller ens skriver ett sms. Jääävla horungar allihopa!

JÄÄÄVLA OS SOM TAR ÖVER TV:N. Va fan är det för fel, ska dom blocka alla jäävla program för att se alla länder tar massa guld och silver, medans Svergie ligger ner i snön och gråter för att dom fick en fluga i ögat? Va fan är det för fel på SVT? Igår fick man inte se nå Andra Avenyn, PGA de här jäävla OS!


Comments
Matilda säger:

Håller med om att lezees låt är helt underbar :D

Postat: - URL/Blogg: http://lbm.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback