Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Snart är OS över. Och fy fan va skööönt det ska bli! Jag är så jääävla trött på de där skiten nu, allt det handlar om är ju snö. Jag blir så matt. Det är mkt roligare att kolla på sommar OS om det ska va nått över huvud taget. Men ah, som sagt. Denna vecka är sista. Sen kommer alla TV program tillbaka. Som typ Andra Avenyn, det ställde dom ju in pga OS! =/ haha

Tillbaka på Ovako. Nu sitter jag ju här igen. Och det är ganska skönt faktiskt. Men kanske inte jsut idag, då jag har ont i skallen. =/ Men det går nog över kan man ju hoppas. Men iaf, skönt att gå upp på morgonen, och sen jobba under dagen. Är ju inte alla dagar det händer. :) Men Ons-Fredag jobbar jag nu.

Solen lyser faktiskt ute. Och det var varmt att stå i solen, emn fy så kallt det är i skuggan. Men jag får ritktiga vårkänslor när jag kollar ut nu. :) Får la bara hoppas att det håller i sig nu. Och att det inte börjar snöa igen, och går ner mot en 30 minus grader. Då blir jag ledsen.



Denna vecka har jag nog fan inget att gnälla över. :P Haha, kors i taket. Brukar ju annars aldrig ta slut på klagomål. :P Haha, men kanske ska va glad att det inte finns så mkt. Det kommer väl nästa vecka då :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback