Love / Hate.

Veckans Love / Hate



Det går mot ljusare tider. Och det känns verkligen överallt. När man åker till jobbet runt 7, så är det mkt ljusare. Och bara det gör så att dagen blir bättre. :) Jag bara älskar våren, och man känner värmen komma. Precis så vill man ha det. Och då kan det bli mkt fotografering.

Paradise Hotel, USA. Haha, jag ska börja kolla på det när jag kommer hem idag, å se om det är nått att ha. :P Eller om svenskarna överklassar dom. Får la se hur det slutar, ska se båda säsongerna. Kan bli ritkigt intressant, då dom i USA är lite galnarna på vissa fronter. :P haha

På Torsdag börjar det. Mitt program på 6:an. :) Vampire Diaries, det är ju så jääävla bra. Och brorsan till Stefan, Damon, han är ju så gryymt snygg. :P haha ^ Så det ska jag lätt slå mig ner i min säng och glo på. Haha.. ingen kan stoppa mig. haha


Jag drog omkull mig utanför Ica. Haha, fy fan va ont jag fick i heela ryggen, och så vart jag heelt blöt oxå. Jag stupa verkligen baklänges, och landade som ett kors, med armarna rakt ut i snön. Haha, folk skulle ha sett det, dom hade fått sig ett gått skratt, men fan så ont jag fick. :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback