Mitt Liv.

Vilken dag. (dag åtta)

Imorse så var det precis som att en bomb exploderade när han kom in med posten. Haha, det var hur mkt som hellst. Jag är inte ens klar än. (A) Och det beror inte på att jag är lat, eller att jag inte förstår. (eller jo, det gör det) utan der beror på att jag vart på personalmöte. =D haha.. Och så var jag så jäävla hungrig att jag höll på å dog. :P haha

Nu sitter jag iaf här, är lite smått sur. För jag SOMNADE igår när det var finalen på PARADISE HOTEL! Hur kan man göra det? Jag förstår inte. Fan fan fan. Ska fan se det när jag kommer hem idag. :) men jag vet ju redan att Jackie darling vann. :) Kanon bra, fast jag hade hellre sett Cimon och Jackie som vinnare än Patrik och hon. =/ Men men, sånna är reglerna. :P haha ^

Nu ska jag redigera lite bilder på Johanna, får la se om hon blir nå snyggare. :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback