Mitt Liv.

Vilken morgon.

Sandra ringde och väckte mig kan jag lova, så det var ju bara på med kläderna och ut till bilen, som man fick skrapa fram två ögon på, så man såg ut. :P haha, sen när man kom dit var lilla Hugolutten vaken redan, han satt å käka. :) haha, sen var det bara att leka lite när Sandra drog. Och ett tag gick det bra, sen vart det lite små gnälligt, men sen när Therese kom så gick det hur bra som hellst, ända fram tills han fick smaka på hennes frukost. :P haha ^ Då skulle han ha mer, sen fick han ett rån, och avslutade de med Loka päron. Och en stor rap. =P

När jag kom hem hann jag va hemma i kanske 15 innan morsan ringde och fråga om jag skulle med ut på turné. :P Så vi drog till dollar en vända, och sen in och stor handla på Willys. Mkt vart det iaf. :P haha, men nu är jag hemma, och har kastat in en tvättmaskin. Och ska väl kanske ta och göra mig en tacos. :) haha


Min nya tröja från BikBok 299:-


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback