Mitt Liv.

30 minuter kvar tills jag slutar.

Har nyss lagt ner allt i massa kuvert, och satt frimärken på alla utom Hofors posten, för den kan det komma nå mer till. Inte säkert, men lika bra att ligga på den säkra sidan, så man slipper öppna och hålla på och tejpa igen den sen. :)
Har även lagt ner post till Jörgen, och till Maj-Britt! Så dom blir glada när dom kommer tillbaka. :P haha ^

Ska hem en vända innan jag drar till pappa, måste nog fan byta dojor. Annars kommer jag svettas ihjäl på bion med dessa. :P Jäävla vinter kängor. :P

Har kollat runt lite på olika fotobloggar för lite inspiration, och jag har kommit på lite som jag skulle vilja prova på, så får la hitta nån som vill ställa upp på det. På tal om detta, Johanna hon skulle ju bada. Så det ska jag allt påminna henne om. :P haha ^ Nu är det ju riktigt kallt ute, så allt ska hon få bada! =D Kan bli en riktigt kul syn, vem vet. Kanske skrattar så pass mkt att jag inte ens jag fota. (A)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback