Mitt Liv.

Är hemma hos Therese.

Nu har vi hållt igång sen halv 10 i morse. :P haha ^ Hon kom och hämtade mig då, och sen upp till lasarettet, för hon skulle lämna blod. Sen drog vi till AMS och redovisade lite jobb, eller iaf ett. Som jag sökte på Kapp-Ahl. :) Duktig jag är. haha ^ Sen tog vi oss en tripp till Dollar. Och jag handlade lite ansiktsmasker, och hårnålar. Och nu är vi hemma hos henne, jag har precis diskat väääärldens höög av disk. :O Sjuuuk hur man kan ha så mkt disk om man är ensam. Haha, men hon lyckas med det mesta. haha

Ska iväg och hämta morsan vid 3, vi ska handla lite, så jag har mat hemma, när hon inte är det. :) Blir ju lonley i 3 dagar. :) Lite skönt, men tomt kan det nog bli oxå. Haha, ska ligga i min säng heeela dagarna. Haha.. ^^


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback