Mitt Liv.

Be aldrig om ursäkt..

.. det är ett bevis på svaghet!

Var ju iväg och jobbade en vända idag, och det gick hur bra som hellst. Först var jag i ettan, och inte fan fatta jag nått av vad dom gjorde på matten. (A) Undra om jag missade en del i undervisningen då? Haha.. Men efter att dom sluta sen gick jag över till G huset, och var på fritis.

När jag kom hem kastade jag i mig lite mat, och la mig och sov. Skönt var det, med tanke på hur ont i ryggen jag har. Det är fan inte kul alltså. Morsan hade på nån djungel olja, så det brann på ryggen. Haha, får la se om det hjälper eller inte.

Nu håller jag på och kollar på Navy CIS, och Gibbs har nyss blivit sprängd typ. Men han lever. Haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback