Mitt Liv.

Dag två, på Ovako.

Imorse fick jag skrapa alla rutor på bilen. Tog egen idag för jag ska upp till Sara efter jobbet. :)

Posten gick hur fint som hellst idag, inga problem alls, förutom en ynklig liten faktura. :P Men det är ju löst, har ju så snälla medarbetare så dom hjälper mig.

Sitter här nu, och kollar ut genom förnstret, ska väl snart upp i det gamla postrummet, och hämta lite andra saker, eftersom att det inte är klart än. Kjell måste ju ha lite på väggarna här nere, så det inte bli så kallt. :P haha ^ Och jag ska fixa allt medans han är borta. Så han kommer tillbaka och det är klart. Ställde datorn på rätt plats idag, alla sladdar låg huller om buller, så nu är allt fixat. :) Duktig jag är (A)

Jag vill verkligen ha mina saker till kameran nu. Men det är fortfarande en sak som inte finns i lager än, och det stör mig. Fan ska man beställa, tycker jag man kan få det högst 3 dagar efter, och det är imon, men det går ju inte. För dom har inte ens fått hem min sak än. :P haha..

Nej, nu ska jag leta på Mona, och leta saker till väggarna. :)


Comments
Anonym säger:

Hej

Har precis gett dig en utmaning i min blogg, vore kul om du ville haka på idén och föra den vidare :) Kram!

Postat: - URL/Blogg: http://mammaselvira.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback