Mitt Liv.

En ny blogg design.

Nu har jag piffat upp min blogg lite. :) Jag gjorde två st igår, eller ja. Jag bytte ut lite bilder på den ena bara, men Saras vart riktigt snygg. :) Så jag var bara tvungen att göra om min lite. Så jag bytte ut headern, och lite färger här och där. Riktigt nöjd vart jag. Hehe.

Ska snart iväg till berget. Hem till Farmor Mjau, som fyller år. Eller nått sånt, jag vet inte riktigt. Men jag tror det, hon blir väl iaf 88 år nu. Haha. Gamla tanten. (A)

Igår var jag ut med Therese en vända, drog till Sara, och hämtade henne. Sen satt vi oss på torget i SMB, och snackade massa skit, om allt och alla. Riktigt trevligt må jag säga. haha ^ Man behöver sånna stunder ibland. haha..

Kollade på Paradise Hotel imorse, för jag spelade in det. Och fy fan, va bra det var att det var Catja som fick åka hem, och jag kan hålla med om att hon är ett stort hot mot dom jag vill ska vara kvar, och tom vinna skiten. :) Så dagen började bra med det. :) Så ikväll måste det ju vara en grabb som ska lämna igen, med tanke på att dom är en mer! =D Bara inte Cimon åker, nu får gärna Pontus åka, han har gjort sitt! ^


Nej, nu ska jag ta och klä på mig. :)


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback