Mitt Liv.

Godmorgon.

Jag är ju som sagt hemma utan mamma nu, så Therese sov här inatt. Och igår så gjorde vi mat och kollade One Tree Hill. Vi åt fan upp en hel rotfruktsgratäng, det är ju inte lite mat om man inte bara äter det. :P Men allt gick ner. Haha, och gott var det. Det kan jag lova.

När klockan började närma sig 10 så var det bara att slå sig ner och hålla käften, för då var det Paradise Hotel. =D Och det är ju det bästa som finns. Speciellt nu, när Greta och Cimon spelade ut Rami. Nu kan man äntligen kolla på TV igen, utan att komma på sig själv med att sitta och svära och skrika högt över den där. Han är nästan inte ens värd att nämnas. Haha..

Nu är vi iaf vakna, och Therese har duschat. Själv tänker jag sittar inne heeela dagen. Och skänt ska det bli. :P Ska ringa mammilutten lite senare, eller ja, iaf höra hur hon mår! :)

Nu måste jag ha lite käk iaf! ^^ Haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback