Mitt Liv.

Grillad och klar.

Igår när jag gick och la mig så slog jag på 9 millimeter, fan så länge sen det var man såg den filmen. Men jag kan ju inte komma och påstå att det är en speciellt bra film, men ah B-film, lätt! :P Haha, men orkade bara sen en halv timme, sen la jag mig ner. Och herrejääävlar va hett det var i de där rummet, mormor ville fan grilla mig levande. Haha..

Morsan ringde för ett tag sen, hon hade smugglat med sig mobilen in på toa, och ringde därifrån. :P haha.. Hon skulle höra av sig sen, om hon blir kvar eller inte. Dom hade tagit massa prover på henne, så får la se va skiten håller på med. :P haha

Nu är det Våra Bästa År som gäller. Idioter i hela salem. :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback