Mitt Liv.

Ikväll är det Paradiset som gäller.

Eftersom att jag såg gårdagens avsnitt i morse, så är det ganska skönt att det är ikväll med. :) För då blir man av med det fortare. Haha, Eller ja, av med det och av med det. Jag läser ju Cimons blogg. Han är nya bloggvärldens kung. Han är så jääävla grym. :P Haha..

Funderar på om jag ska ta och lägga in nya Wallander på USB-minnet. Och sen kolla på den efter Paradiset. :) haha ^ Dödsängeln eller va den hette, den kan nog vara lika bra som alla andra. Ingen är ju sådär jätte dålig, men en jag inte gilla är den där Tjuven. :O Haha, den höll ju inte alls samma klass som dom andra. :P

Nu ska jag göra mig nått att äta, och sen kolla igenom Frida som dumpade ner i brevlådan i morse. :) haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback