Mitt Liv.

Ingen rubrik.

Jag vet inte va jag ska ha som rubrik. Så det får vara sådär nu, som det är.

Idag är det sånt väder ute, man bara önska det kunde vara lite varmare oxå, så kunde man knata ut och fotografera lite. Men jag vill inte frysa ihjäl, eller frysa fast på knappen. Och det känns som att det är risk för det. Haha, plus att när solen kom fram så såg man hur skitit det var i mitt rum, och det är mindre bra kan jag lova. Så jag tog fram trasan och torkade av allt vid TV:n :) Sen knäppte jag en bild, så ni får se hur det ser ut, har ju inte visat det innan. =/

Ska ta och laga mig lite mat, och slå på en film eller nått. Får se vad jag gör, kanske städar upp lite på golvet oxå, kan behövas, med tanke på att det ser ut som att nån kastat in en handgranat. :P haha ^ Och det är inte så snyggt, men bekvämt. (A) haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback