Mitt Liv.

Ingen rubrik.

Igår så var man med en vända till Diana med Johanna och barnen. :) Dom skulle ju ändå till far sin, så då pkte vi dit och drack lite kaffe och snacka dynga. Mkt trevligt må jag säga. haha ^
Sen drog jag och Johanna hem till mig och var kvar här till klockan var runt 1 eller nått. =/ Drog ut då och tog nån vända på stan. Men sen vare bara åka hem, och sooova =D haha

Imorse ringde pappa och väckte mig, men ah, jag sa ju han skulle ringa när han vaknade :P haha ^ Så får ju skylla mig själv. Iaf så hoppade jag in i duschen och käkade lite, sen hem till pappa och hämta han och Rosie. Sen upp på Elgiganten, för att köpa en ny TV. :) Kom därifrån med en Philips 32". :) Fin som fan. Men var lite värre att förstå sig på den. Haha, men nu är iaf hela mitt hemmabiosystetm på plats! Och jag gillar det.

Therese skulle höra av sig när hon kom hem från Rättvik, så får la se va vi ska muppa om idag då! ;P


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback