Mitt Liv.

Ja, jag är på jobbet. (Dag tre)

Klart som fan jag är på jobbet, men det har vart lite mkt nu på morgonen så jag har inte hunnit skriva nått fören nu, när jag fick mig en fri stund. :P haha ^ Det var mkt i morse som inte stämde med resten som kom. Och sånt gör mig förvirrad. haha, men nu är allt som det ska igen. Och jag har fått lite frukost i magen, den skrek innan. :P haha ^

Igår var jag hemma hos min fader och grattade honom. Han fick lite skrap lotter, och han vann på en. :P Ett nummer ifrån en mille. Det hade vart fint (A) haha.. Tårtan vi skulle käka fick vi använda den vassaste kniven i lådan till. Den var lite väl fryst. :P haha ^

Hoppas jag får mina saker till kameran imon. Då blir jag heelt överlycklig. :P haha


Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback