Mitt Liv.

Jag har ju vart i Sälen.

För första gången i mitt liv har jag vart i Sälen, med min pappa. :) Vi åkte på Lördagen, och jag körde hela vägen upp. Men det gick bra, var ju bara raka spåret upp, svänge en gång utanför Ludvika. :P haha ^ När vi kom upp, så var det kolsvart ute. :P

Jag sov högstupp i en våningsäng, trodde ryggen skulle gå av, det var fan inte kul. :P Och när jag har denna smärta i ryggen, brukar jag alltid vakna tidigt, men jag vaknade lite efter 9. Så jag var nöjd. Haha ^

Vi åkte från stugan runt 12, men var inte ifrån Sälen fören runt 1. Då vi åkte runt och kollade på alla anläggningar. :) Mkt trevligt, men jag hittade inte min snögubbe, som jag ville se. haha.. :P Men det fick väl gå ändå.

Pappa körde halva vägen hem, sen tog jag över. Haha. Lika bra, gick lite fortare då. (A)




Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback